Bij bestellingen die geannuleerd worden binnen de 24h ,hoeft u niets te doen of te betalen
Bij bestellingen die geannuleerd worden later dan 24h ,dient U een schadevergoeding van 15% te vergoeden om onze geleden schade te bekostingen (bij nabestellingen bvb)
Bij bestellingen die speciaal moeten gemaakt worden en waarbij U als klant deze nadien weigert of verzuimd te betalen zullen wij eerst na één maand v/d bestelling een vordering maken.Bij weigering gaat dit onverwijld rechtstreeks naar een deurwaarder,wat extra kosten met zich meebrengt die de besteller dient te vergoeden zonder verder meer.
Bij bestellingen van goederen waarbij het wordt vertikt v/d goederen te betalen ,wordt dit zonder verwijl onmiddelijk doorgegeven aan een deurwaarder ,wat extra kosten met zich meebrengt die de besteller dient te vergoeden zonder verder meer.
Goederen die werden geleverd en beschadigd zijn door slecht beheer van de koper/ster kunnen & mogen we niet terugnemen ,tenzij de beschadigingen zijn toegebracht door het wanbeheer van de toeleverancier (bewijs moet dan geleverd worden aan verkoper door koper,aan hand van fotos & trac en tracing nr) = pakketverzekering
De moment dat U bij gelijk welke bestelling op ENTER duwt , gaat U akkoord met onze regelementen-policy , en verklaard U zich hiermee AKKOORD.
Op dat moment gaat U met ons een bindend contract/bestelling aan en dient U te voldoen aan onze normen